Ontmantel de mailbom!

Download de volledige case "ontmantel de mailbom"

“Maar welk systeem of oplossing je ook gebruikt, van één iets zijn we heilig overtuigd: zorg er voor dat de belangrijke mails met je klanten en de bijlagen die er vaak bij zitten niet in de mailbox van je medewerkers verloren geraken. Je verliest er enkel geld en tijd mee en krijgt er regelmatig boze klanten door. ”

Ontmantel de mailbom.

Wanneer we het over contracten hebben, dan denken we meestal aan die papieren documenten met een handtekening onder.

Maar vergis je niet, een contract is eigenlijk bedoeld om de afspraken met je klant of leverancier vast te leggen.

En heb je al eens geteld hoe vaak je afspraken maakt met je klant of leverancier per mail?

Wij hebben de telling gedaan: 30% van de afspraken die we met onze klanten maken vóór ondertekening van het contract staan niet in dat contract vermeld, en 60% van de afspraken die we na ondertekening maken met diezelfde klant ook nooit tot een aanpassing leiden van de overeenkomst maar blijven gewoon in mails staan.

Het probleem is dan ook duidelijk: hoe zorg je er voor dat álle afspraken duidelijk zijn voor iedereen zodat je niet alleen nu een correcte opvolging hebt, maar ook wanneer je collega van functie verandert of het bedrijf verlaat.

Interesse hoe we dergelijk probleem in de praktijk oplossen?

Download hier gratis onze case.

0 Comments

Submit a Comment

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *